Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Na tovar zakúpený u firmy Conrad poskytujeme spotrebiteľom záruku 24 mesiacov. V prípade nutnosti uplatnenia reklamácie Vás prosíme o vyplnenie online reklamačného formulára a doručenie tovaru na reklamačné oddelenie. Viac sa dočítate tu.
Ako postupovať pri vrátení tovaru v 14 dennej lehote?
Spotrebiteľ môže tovar vrátiť v 14 dennej lehote od dňa doručenia zásielky. Pokiaľ sa rozhodnete využiť možnosť vrátiť tovar v 14 dennej lehote, prosíme Vás o vyplnenie online formulára na odstúpenie od zmluvy a doručenie tovaru na reklamačné oddelenie. Viac sa dočítate tu.
Čo môžem urobiť, pokiaľ mi výrobok nevyhovuje?
Všetky výrobky (okrem kníh, tlačených materiálov, softvéru, batérií, svietidiel, CD a DVD nosičov) nám môže spotrebiteľ zaslať do 14 dní odo dňa doručenia tovaru a vybrať si iný výrobok. Nepoužívané a nepoškodené výrobky môžete zasielať podľa inštrukcií pre odstúpenie v 14 dennej lehote po vyplnení online formulára, kde do poznámky uvediete tovar, za ktorý požadujete výmenu. Viac sa dočítate tu.
Kto platí poštovné pri reklamácii?
Poštovné za balík v prípade reklamácie hradí zákazník. Po uznanej a odbavenej reklamácii môžete požiadať o preplatenie poštovného na základe podacieho lístka, ktorý nám zašlete ako sken či fotku na náš e-mail reklamace@conrad.cz s uvedeným číslom Vášho bankového účtu.
Môžem vymeniť tovar po skončení 14 dňovej lehoty alebo v prípade, že nie som spotrebiteľ?
V tomto prípade kontaktujte naše reklamačné oddelenie na e-maile reklamace@conrad.cz alebo na telefónnom čísle +421 220 812 508 , kde Vám kolegovia oznámia možné riešenia.
Je možné tovar zakúpený v predajni Conrad v Nemecku alebo Rakúsku reklamovať u Vás?
Conrad Electronic Česká republika, s.r.o je samostatnou účtovnou a prevádzkovou jednotkou. V tomto smere Vám bohužiaľ nie sme schopní vyjsť v ústrety – tovar je možné reklamovať len v mieste zakúpenia.
Ako mám postupovať, v prípade, že som obdržal som iný produkt než bol objednaný alebo mám iné nezrovnalosti v dodávke?
V tomto prípade nepoužívajte reklamačný formulár a kontaktujte naše reklamačné oddelenie na e-maile reklamace@conrad.cz alebo na telefónnom čísle +421 220 812 508.