Preskočiť na hlavný obsah
Conrad Slovakia – domovská stránka Centra pomoci

Vyhľadať

  1. Conrad Slovakia
  2. FAQ

Ako zistím, že moja objednávka bola odoslaná a doručená?

Informáciu o správnom odoslaní Vašej on-line objednávky uvidíte okamžite v potvrdení objednávky, ktorá sa objaví na Vašom monitore. Potvrdenie Vašej objednávky Vám bude zaslané tiež e-mailom.

Články v tejto sekcii

  • Je možné nakupovať na faktúru?
  • Aké výhody má registrácia na internetovej stránke www.conrad.sk?
  • Čo môžem urobiť, ak mi výrobok nevyhovuje?
  • Ak mi pošlete výrobky z jednej objednávky v dvoch balíkoch, platím poštovné viackrát?
  • Môžem si objednať výrobok, ktorý je len na nemeckej internetovej stránke spoločnosti Conrad?
  • Ako zistím, že moja objednávka bola odoslaná a doručená?
  • Ako prvýkrát objednať s registráciou?
  • Zabudli ste heslo?
  • Ako si môžem zmeniť heslo, adresu alebo e-mailovú adresu?
  • Ako sa mám prihlásiť?
O nás Obchodné podmienky Osobné údaje a ich ochrana
Využíva technológiu Zendesk