Search
FAQ
-
Je možné nakupovať na faktúru?
Tovar na faktúru zasielame iba našim stálym zákazníkom. Ak ste nový zákazník a máte záujem o dodanie tovaru na faktúru, požiadajte nás o vystavenie zálohovej faktúry. O možnosti pl...
-
Aké výhody má registrácia na internetovej stránke www.conrad.sk?
Registrácia znamená jedenkrát zadať Vaše kontaktné údaje a do budúcnosti rýchlejšie a pohodlnejšie on-line nakupovať. Stačí vyplniť registračný formulár a pri ďalšej objednávke už ...
-
Čo môžem urobiť, ak mi výrobok nevyhovuje?
Všetky výrobky (okrem kníh, tlačených materiálov, softvéru, batérií, svietidiel, CD a DVD nosičov) nám môžete zaslať do 14-tich dní odo dňa doručenia a môžete si vybrať iný výrobok...
-
Ak mi pošlete výrobky z jednej objednávky v dvoch balíkoch, platím poštovné viackrát?
Nie, poštovné platíte len raz za každú objednávku. Ak je objednávka vyššia ako 60,- € vrátane DPH neplatíte poštovné vôbec.
-
Môžem si objednať výrobok, ktorý je len na nemeckej internetovej stránke spoločnosti Conrad?
Áno, je to možné. Kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Zadajte svoju požiadavku a my pre Vás vypracujeme kalkuláciu na požadovaný výrobok. Na základe tejto ka...
-
Ako zistím, že moja objednávka bola odoslaná a doručená?
Informáciu o správnom odoslaní Vašej on-line objednávky uvidíte okamžite v potvrdení objednávky, ktorá sa objaví na Vašom monitore. Potvrdenie Vašej objednávky Vám bude zaslané tie...
-
Ako prvýkrát objednať s registráciou?
Vyhľadajte si požadovaný výrobok a vložte ho do nákupného košíka. Vyhľadávať výrobok môžete podľa čísla výrobku, popisu výrobku alebo si výrobok nájdite v menu. V nákupnom košíku s...
-
Zabudli ste heslo?
Kliknite na políčko "Kliknite tu" (nachádza sa pod oknom na prihlásenie) a heslo Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu. Ak Vám heslo nebude doručené, obráťte sa na nás telefonicky a...
-
Ako si môžem zmeniť heslo, adresu alebo e-mailovú adresu?
Vaše osobné údaje môžete zmeniť v rubrike "Adresa pre doručovanie". Tu sa nachádzajú údaje o Vašej firme. Fakturačnú adresu nie je možné užívateľsky meniť, ak požadujete zmenu vo f...
-
Ako sa mám prihlásiť?
Ak ste nový zákazník na stránkach www.conrad.sk, môžete sa on-line registrovať vyplnením formulára po kliknutí na políčko "Registrovať". Ak ste už náš registrovaný zákazník, prihlá...